lunes, 2 de diciembre de 2013

Crònica de la concentració Antifeixista a Elda


El "Col·lectiu Antifeixista d'Alacant" va tindre el plaer d'estar present en una concentració organitzada per la gent del "Vinalopó Antifeixista" el passat dia 29 a Elda. Ací vos deixem una xicoteta crònica de l'acte:

"El divendres passat es va convocar una concentració a Elda en resposta a les detencions de companys antifeixistes. Més de 40 persones de diferents pobles i ciutats d'al voltant es van congregar per a manifestar la nostra disposició que s'ha de seguir lluitant. Després de la lectura del manifest que hem compartit en les xarxes, va sorgir de manera improvisada una xicoteta assemblea en què va haver-hi iniciatives interessants que en pròximes reunions es tractaran degudament. Agraïm a todxs els assistents ja que, a pesar de circumstàncies com el fred en el carrer i la poca antelació de la convocatòria, la participació i difusió van ser molt bones." 

¡Endavant companys! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

El "Colectivo Antifascista de Alicante" tuvo el placer de estar presente en una concentración organizada por la gente de "Vinalopó Antifeixista" el pasado día 29 en Elda. Aquí os dejamos una pequeña crónica del acto:

"El pasado viernes se convocó una concentración en Elda en respuesta a las detenciones de compañerxs antifascistas. Más de 40 personas de diferentes pueblos y ciudades de alrededor se congregaron para manifestar nuestra disposición a seguir luchando. Tras la lectura del manifiesto que hemos compartido en las redes, surgió de manera improvisada una pequeña asamblea en la que hubo iniciativas interesantes que en próximas reuniones se tratarán debidamente.
Agradecemos a todxs los asistentes ya que, pese a circunstancias como el frío en la calle y la poca antelación de la convocatoria, la participación y difusión fueron muy buenas."
 


¡Adelante compañerxs!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ANTIFEIXISTESALACANT@GMAIL.COM

ANTIFEIXISTESALACANT@GMAIL.COM